Renault Kangoo 1,5dCi

з досвіду володіння

В минулій версії сайту статті про "кенгурушку" та "обшивки" були найбільш відвідуємі.
Тема з переобладнанням автомобілів, з оптимізацією законодавства в останні 3 роки, стала неактуальною, тому резону відновлювати її вже не має, а про "пиріжок" стоїть поновити..

Отже, в 2013 році, , я став власником вживаного авто з Европи - Renault Kangoo 1,5 dCi 70.

Модель відноситься до класу комерційних авто, і згідно vin-коду я отримав:
- вантажний фургон, 2 місця, салон обшитий фанерою,
- з дизельним турбованим двигуном (1,5 dci k9k 714) потужністю в 70 конячок,
- майже 2008 року народження (грудень 2007),
- всі свої, на той час 5 з половиною років, пробігавшого по дорогам Франції
- якщо вірити бортовому комп’ютеру з 140 тис.км. пробігу (схиляюсь до реальних 200)
- в гарному стані (на вигляд, на слух і на думку знайомих фахівців).

З корисних плюшок також дісталось:
- гідропідсилювач керма,
- кондиціонер,
- АБС (антиблокувальна система гальм),
- центральний замок,
- електросклопідйомники,
- електрорегулювання дзеркал та фар,
- рідна аудіосистема з підрульовим управлінням,
- бортовий комп’ютер з імобілайзером;
- мало не забув про подушки безпеки (напевне, через те, що не користуюсь).

Словами екс-тещі: маю "ще один комп’ютер" .. але на колесах.

На сьогодні (останні дні 2016 року) я все ще цілком задоволений своїм вибором вживаного европейського авто за ціною меньше мінімальної комплектації вітчизняного нового. І спробую надати докази..

Переваги вживаного авто з Европи

- автомобіль, який виїхав з автосалону - вже є вживаним, з відповідною втратою в вартості ;). Вартість 5-річного авто навіть після грабіжницького розмитнення доволі конкурента з придбанням вітчизняного з салону;
- Европа славиться конкуренцією між автобрендами, тому якість збірки автомобілів на високому рівні;
- европейське авто, як правило, має двигун-мільонник, тому часто в 5-річному віці, авто залишається в прекрасному технічному стані;
- заможність европейського життя та політика держав спонукає людей купувати нові моделі авто, тому 5-річні бюджетні авто там рідкість (на радість нам);
- вартість технічного обслуговування автомобілів доступна, тому всі обслуговуються на сертифікованих СТО і як наслідок, по vin-коду можна отримати всю інформацію стосовно всіх робіт на вашому авто з моменту продажу.

Переваги Renault Kangoo 1,5dCi (grand comfort)

- низькі витрати пального, мені вдається в змішаному провінційному стилі проїздити 20км на 1 л. ДП, на трасі - 250км/10л (швидкість 70-90 км/г).
- зручне місце водія,
- ємний салон для вантажу (ширина: 110-120, глибина: 90-120, висота: 120)
- гарна вантажопідйомність: 500 кг. в салоні легко (форумчани хваляться рекордами до тонни)
- передній привід. Розуміння приходить взимку на зимовій гумі.
- вантажний тип - дозволив мені при переобладнанні в пасажира значно з’єкономити на коштах, але зробити своє авто під себе з оновленням всього салону (покращена звукоізоляція своїми руками, вибір типу пасажирських сидінь - диван 2+1, обшивка салона автотканиною, обшивка карт та всіх сидінь в одному стилі). Я встиг вскочити в останній вагон перед вбивством обшивочного бізнесу.
- бортовий комп’ютер, крім управління двигуном, показує статистику по роботі авто. Для мене, драйвера-початківця, став гарним інструктором з водіння: показник поточного споживання палива - підказує чи не занадто ви топите на педальку газу.

Недоліки Renault Kangoo 1,5dCi

- неавторизованы СТО недолюблюють французькі автобренди, можливо через компактність відсіку для двигуна, куди важкувато доступитись;
- паливна система чутлива до якості палива, ремонт системи може вилитись до 2тищ у.о. Тому завбачливо заправляюсь лише на Окко;
- КПП JH3 - має крейсерську швидкість в 80 км/г., звичайно можна розігнатися і до 150км/г., але цифра споживання палива на дисплеї БК лякає (понад 12л/100)
- різношерстність комплектації в залежності від року виготовлення та типу: свою модель двигуна, КПП, бортового комп’ютера потрібно вираховувати по vin-коду, а часто й по шильдікам на вузлах авто;
- бортовий комп’ютер - самостійно провести тюнінг параметрів авто, майже нереально - потрібно коштовне реношне обладнання та ПО. Універсальним кабелем можна лише зкинути незначні помилки та подивитись поточну статистику;
- традиційні для дизелька проблеми з заводом при мінусових температурах. В -20 і нижче на відповідному ДП з потужним акумулятором є шанс не завестися після ночі на вулиці. Вичитав, що зимовий пуск двигуна рівняється 400 км. пробігу. Тому в -20 намагаюсь нікуди не їхати (тут узагальнив свій досвід з зимового водіння);
- невдалий корпус плафона, який собою являє вмикач світла. При спробі вмикання світла велика ймовірність отримати коротке замикання з "вильотом" 1-2 запобіжників. Намагаюсь взагалі не торкатись; 
- відсутність круїз-контролю - втомлює "виставляти" педальку газу в ефективне положення при їзді на довгі відстані )

Загалом за 3 роки володіння вживаним авто 2008 р.н.:
- неквапливо проїхав - 15тис.км. (4,2-4,5 л/100 по комп'ютеру, близько 1л на 20км - по факту)
- замінив мастило/масляний фільтр = 2 рази (2013, 2016);
- ремінь ГРМ = 1 раз (в 2016);
- паливний фільтр = 1 раз (2016).

Висновки в ефективності робіть самі..