Телефонія та бізнес

особливості використання

Телефонія все ще залишається одним з основних видів комунікації між людьми розділених територіально. 

Якщо в приватному житті - це простота та необхідність, то в бізнесі її важливість під питанням, через саму неефективність голосових комунікацій:
1. на час телефонної розмови співробітник вирваний з робочого процесу, точніше обслуговує лише одного клієнта.
2. мало хто вміє лаконічно донести інформацію, яка потрібна клієнту, у доступному для клієнта вигляді з першого разу.
Внаслідок лише цих недоліків вартість хвилини телефонної розмови стає золотою.
Деякі клієти це розуміють і цінують задля них доречно зберегти живе спілкування. Для решти потрібно шукати більш оптимальні шляхи комунікацій.

Але я не психолог, не маркетолон, не бізнес-тренер. Я користувач телефонних послуг і на додачу інженер, який пропрацював 10+ років з телефонією у будь-яких її форматах. Тому привідкрию технічні деталі використання телефонії у бізнесі.

Телефонія у бізнесі

1. потрібна для оперативного звʼязку (Виникло питання - відразу уточнили),
- з клієнтом.
- між співробітниками.
Неоперативні питання вирішувати більш ефективними шляхами.

2. повинна бути недорогою (Не забувайте враховувати вартість робочого часу ваших співробітників)
- для вас;
- для ваших клієнтів (якщо ви плануєте обслуговувати вхідні дзвінки;).

3. повинна бути надійною та функціональною. Ситуацій "абонент зайнятий/недоступний" має бути обмаль.

Варіанти організації телефонії

До вашого вибору є можливість:
- створювати власні телефонні мережі (мініАТС/УАТС/софтсвіч, телефонні лінії до співробітників/клієнтів), ставши оператором телефонного звʼязку;
- арендувати телефонні номери/лінії/послуги у операторів (фіксованого/мобільного/інтернет) телефонного звʼязку України/світу;
- користуватися обома варіантами.

Визначайтесь з потребами та можливостями і вперед - оптимізувати телефонію!

Найдешевший та найбільш функціональний варіант оптимізації телефонії - використовувати можливості IP/VoIP/інтернет телефонії.

Далі буде..