Інтернет речей (IoT)

складський облік для армії

На вихідних підвозив чолов’ягу - офіцер служби тилу однієї з бригад ЗСУ. З тих, що прийшли під час мобілізації.. Познайомились, обмінялись враженнями від служби..

Якщо коротко узагальнити наші враження:
- щоб щось зробити, потрібно особисто бадьорити виконавців;
- низька комп'ютерна грамотність та паперова армія;
- потрібні фахівці, але їх не цінують..

і на додаток цитата від Бірюкова щодо тилу:

Количество вакантных должностей:
- начальник продовольственной службы бригады и зам - 66
- начальник вещевой службы бригады и зам - 36
В 2015 году выпущено офицеров продовольственной службы - 13.
В 2015 году выпущено офицеров вещевой службы - 0.
В 2016 году выпущено офицеров продовольственной службы - 13.
В 2015 году выпущено офицеров вещевой службы - 6.
Обучение офицера длится 4 года. В прошлом году был выпуск тех, кто поступил в 2011 году. В этом году был выпуск тех, кто поступил в 2012 году.

А тепер дозволю собі прокоментувати з позиції сільського іт-шника, який має відношення до армії у вигляді діючого мобприпису виданого як бонус після успішного проходження першого рівня гри..

Структура тилу (та інших служб) військової частини доволі проста:
- командир частини, як відповідальний за все;
- заступник командира - начальник тилу;
- начальники служб тилу;
- офіцери служб;
- начальники складів.

Всі заявки від підрозділів в паперовому вигляді йдуть по команді, наприклад: потреба -> командир підрозділу -> вищестоящі командири -> командир частини -> начтилу -> начслужби -> начскладу = вирішення питання. Потреб багато, паперу багато, офіцерів, що мають перекладати та узагальнювати ці папери та відсилати на узгодження в вищестоящий штаб, як виявляється не вистачає..
Проблема, зрада..

В той самий час в паралельній галактиці: холодильник автоматично дозамовляє продукти, відповідно до запланованого господинею меню, через інтернет. Магазин, автоматично оформлює заявку, отримує проплату з банку за товар, та відправляє покупку клієнту за допомогою безпілотного апарату. Все виконується автоматично, людина лише вибрала рецепт в меню, та, можливо (але не обов’язково), підтвердила замовлення/платіж. Все це створено звичайними людьми в дикому цивільному світі. Повторити це як внутрішню систему в корпорації з жорсткою дисципліною, як 2 пальці..

Виходить, що проблема - не проблема, потрібно лише запросити кваліфікованих ІТ-фахівців (в ЗСУ їх нажаль одиниці і ті без достатніх знань та досвіду. Перевіряв особисто). І тоді нескладна автоматизована система на основі даних від начальників складів буде автоматично поновлювати запаси на складах всіх рівнів. А десяток офіцерів штабу тилу ЗСУ будуть зайняті підготовкою умов для тендерів на закупку необхідного..
Аналогічна система цілком замінить пару сотень офіцерів-посередників оперативно-чергової служби, які дотепер збирають і по ланцюжку передають інформацію в телефонному вигляді, бо для електронного потрібно пройти 7 кругів пекла..